Ahad, September 07, 2008

Cinta

Photobucket
Dh lame x update, sepanjang bulan ramadhan nie Juice bz sgt. Bile dh bz nk online pn xde mood. Bulan ramadhan tahun ni agak bermakne bagi Juice coz berpeluang berpuase ngan org tersyg. Sblm nie Juice slalu berpuasa tanpa sesiape kecuali family, Juice berpuasa srg2 coz dulu Juice having a distance relationship. Tapi tahun ni Juice bertemu n kapel ngan somebody yg dekat ngan Juice. Skrg baru r Juice merasa nikmat bercinta.

Dulu bagi Juice cinta adalah sesuatu perkara yg amat jauh dari Juice, cam mustahil utk Juice merasai nikmat cinta coz bermcm2 dugaan n halangan yg Juice alami. Rase putus asa sentiasa ada dlm diri Juice, mungkin jgk bile kite terlalu sgt merasa derita n sedih akhirnye kite diberi peluang utk merase bahagia. Itu yg Juice rasai skrg setelah bertahun bersedih...
Skrg Juice bersyukur ngan ape yg ada, Juice tidak harapkn kesempurnaan cukup sekaar sempurna sifatnye. Juice tidak harapkn harta yg menggunung cukup sekadar mampu mambahagiakan hati ini...
Juice harap hubungan ini berkekalan, kerana akhirnye Juice bertemu ngan somebody yg ikhlas ingin memiliki Juice secara sah..
Thank you for loving me with all of ur heart...
Thank you for all ur love...
Thank you coz u show me what's love mean...

( Jusslida n Ahmad Sufian )


4 ulasan:

ichigo berkata...

hello juice, apa khbr? busy ye? selamat menunaikan ibadat di bulan puasa! romantik lah entry juice ni! dira harap doakan juice bhgia dgn encik ahmad sufian~

Julia ♫°♪ berkata...

kakju pun sama.. nak doakan supaya lida sentiasa bahagia dgn encik ahmad sufian. tak mau sedih2 lagi k.
eiii pipi lida comelnye !! =D
selamat berpuasa

Juice berkata...

hai dira.. selamat berpuase ngan hubby tercinta. Juice bz ngan family n ditambah lagi juice kene babysit anak sdare si ellyda tu.
Romantik ke? eeii malu r..

Juice berkata...

hai kak ju...thanks ek, lida pn harap kak ju sentiase hepi2 n lupekn perkare yg sedih..
pipi tembam cam pau..sedap tuu..