Sabtu, Februari 06, 2010

Facebook Bring Us Together

Sekarang ni Juice sangat addicted dengan Facebook. Selalunya Juice beronline just utk berblogging dan downloading things. Tapi sekarang Juice sangat sukalah main games kat facebook dan for sure gets connected with my old friends.

Juice dah lama lost contact ngan kawan2 Juice mase study kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah Kuantan dulu. Di POLISAS Juice menimba ilmu dan pengalaman yang amat berha
rga. Sekarang kawan2 Juice ramai yang dah kawin, cuma bestfriend Juice yang sorang ni jek still mencari kot.
Tak sangka ngan facebook Juice dapat berhubung dengan kawan2 yang Juice sangat rindu.



Ini Aishah, kawan baik Juice sejak tingkatan dua. Dari dulu hingga sekarang Aishah still tak berubah. Dulu Juice dan aishah sangat nakal kat sekolah, erm suka kenakan cikgu dan kadang2 buli kawan2. Tapi still control ayu lah...Aishah more feminin than me, dulu Juice agak lasak dan kasar. So apa saje berkenaan dengan hal kewanitaan Juice refers pada Aishah. wah banyaklah kenangan yang amat nakal dan pelik berlaku. Sekarang Aishah bertugas di sik kedah sebagai seorang cikgu...dah kawin dan ada baby boy. Semoga aishah sentiasa sucsess dan bahagia di samping family. She my bestfriend forever.



Zahrul Huzairi...kawan baik Juice mase kat polisas. Zahrul ni sangat skema tapi cerdik. Juice sukalah kawan dengan dia, dulu dia selalu panggil Juice budak montel, nakalkan? tapi Juice tak kisah. Zahrul banyak bantu Juice dulu, dari segi masalah emosi, peribadi dan pelajaran. Setiap hari Juice spend time ngan dia, just friend key... Juice suka courage dia utk cari girlfriend, tak tahulah dia rimas ke tak tapi Juice suka. Pas habis belajar dia sambung study so hampir lost contact lah. Just bile masing2 tukar no kami masih ingat utk remind each other. Dengan facebook kami blh berhubung dengan lebih kerap, boleh tahu perkembangn diri masing2.


Kak Zura...she like a sister to me, Juice agak rapat dengan kak zura dulu mungkin sebab kak zura lebih tua dari Juice so Juice selesa bermanja dengan dia. kalau ada masalah kak zura lah tempat Juice meluahkan perasaan. sekarang kak zura dah kawin dan ada baby boy, Juice suka tengok kak zura bahagia.

Selain gets connected dengan kawan2, Juice juga suka main games kat facebook. Juice sangat suka main games...dengan ps2, psp, pc games dan sekarang melalaui Facebook. Paling Juice suka games CAFEWORLD...selain dapat kawan2 dari serata dunia game ini juga agak simple dan unik. Juice perlu masak makanan dan hanya perlu menunggu mengikut tempoh masa yang diberikan, bila dah masak Juice perlu angkat untuk dijual. Dengan duit tu Juice boleh beli macam2 untuk decorate cafe Juice. Cafe Juice bertemakan warna pink, comel tak? kepada blogger yang ada Facebook mesti main game ni tau dan add Juice as a neighbour.

Facebook is da best...Juice harap pasni Juice berpeluang bertemu dengan kawan2 Juice yang dah lama Juice tak berjumpa lebih2 lagi dari Polisas dulu.

2 ulasan:

Azureen Azlan berkata...

fuh. currently belum addicted dgn FB lg :D

JFC berkata...

wah really...juce sgt addicted to fb sbb ad games yg sgt fun tau...kwan xlah ramai sgt tapi kwn main games mmg ramai...games kn main worldwide...syok wu (^_^) ~~~~~